Welkom op mijn blog

vrijdag 4 mei 2012

Wat een tijd geleden!

Hallo freubeldames!,

Poehhh wat is het weer een tijd geleden zo lang geen tijd gehad om te bloggen of een kaartje te maken! druk met school en dan nog werken en nog eens je vriend onderhouden poeh poeh,
Ondertussen ga ik ook nog samen wonen en mogen we 15 mei kijken bij een huisje!!! Spannennddd!!!

er gaat dus erg veel in me om en ben erg druk. Maar natuurlijk laat ik jullie niet alleen lezen! maar heb ik samen met mijn broertje van 8 wat geknutseld voor moederdag!, Ik ben lid van Mijn hobbykaart en hierin stond er een malletje voor een hartje. Deze hebben we samen gemaakt en opgemaakt en hangen we zondag bij haar bed neer!

Dit is de voorkant het hartje is uitgeknipt door me broertje dus natuurlijk niet helemaal netjes maar net genoeg voor mij!

De achterkant van het hartje met een leuke tekst erop! natuurlijk is dit erg simpel enz. maar met een jongetje met drukke ADHD kon ik het projectje niet te lang maken helaas maar ook hier zal moeders erg blij mee zijn!

Daarnaast ben ik op dit moment erg druk aan het freubelen dus straks nog een fotootje op mijn blog van mijn andere project!

Groetjes Creareneetjeuh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten